چگونه برای جلوگیری از آسیب کلیه بیشتر با آتروفی کلیه
نوشته شده توسط : Andy

چگونه برای جلوگیری از آسیب کلیه بیشتر با آتروفی کلیه

آتروفی از هر دو کلیه بدان معنی است که کلیه ها به شدت آسیب دیده اند. برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه، بیماران باید درمان سریع و سیستمیک انجام دهند که شامل یک برنامه رژیم غذایی، مراقبت از بیمار، دارو و درمان سیستمیک است.

قبل از معرفی این روش، ما می خواهیم درباره علائم کلیوی آتروفیک صحبت کنیم.

انقباض کلیه نشان دهنده از دست دادن جدی بافتی در کلیه ها است. سپس کاهش عملکرد کلیه می تواند علائم و عوارض زیر را ایجاد کند.

- خستگی و ضعف

- تهوع و استفراغ

- ادم در پاها، پا، مچ پا یا چهره

- خارش خارش

- درد پشت

- فشار خون بالا

روشهای موثر درمان آتروفی کلیوی

1. تغییر رژیم غذایی برای اطمینان از تغذیه مناسب: بیماران مبتلا به کلیه آتروفیک نیز دارای سوء تغذیه هستند، در حالی که مصرف بیش از حد از سایر مواد دیگر می تواند کلیه ها را تحت فشار قرار دهد و کلیه ها را به راحتی بدتر کند. بنابراین، بیماران بهتر از مصرف روزانه تخم مرغ، شیر، گوشت بدون چربی و سبزیجات تازه مصرف می کنند و از غذاهای دریایی، الکل، مواد غذایی با نمک زیاد، پروتئین ناقص و غیره استفاده می کنند.

2. داروها و داروها را به موقع بیاورید: این روش های پزشکی دو نقش را انجام می دهد: کنترل مشکلات ناشی از انقباض کلیه ها و از بین بردن مشکلات کلیوی، تازه و دوباره کار کردن. به عنوان مثال، ACEI، ARB، درمان اریتروپویتین، دیورتیک و غیره می تواند علائم آتروفیک کلیه را تسهیل کند، در حالی که osmotherapy از داروهای میکرو چینی یکی از درمان های موثر است که می تواند کلیه های آسیب دیده را ذخیره کند.

3. مراقبت از کودکان در زندگی روزمره: یک شیوه زندگی سالم و علمی نیز می تواند برای بهبود پیش آگهی بیمار و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها انجام دهد. در این راستا، بیماران باید به جنبه های زیر توجه کنند:

* استراحت بیشتری

* جلوگیری از عفونت، به ویژه آنهایی که ناشی از استرپتوکوک هستند

* دارو را به اشتباه استفاده نکنید

* پوست را پاک کنید

* ورزش منظم

* توقف الکل و دود کردن

اگر هنوز چیزی روشن دارید یا یک برنامه مراقبت دقیق تر دارید، می توانید به طور مستقیم با ما تماس بگیرید. نامه ما: Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: